Набори для електровелосипеда: як отримати потужну ракету з мінімальними вкладеннями

Електронабори - це збірні комплекти, що дозволяють перетворити звичайний велосипед на крутий байк з потужними характеристиками. Вони відмінно підійдуть, якщо вартість готових електровелосипедів здається завищеною або ви хочете створити ракету з ідеальними саме для вас характеристиками. Наприклад, купуючи готовий електровелосипед, ви отримуєте транспорт, швидкість якого обмежена 25 км/год, при модернізації звичайного велосипеда можна отримати швидкість в 1,5-2 рази вище.

Повний набір включає наступні комплектуючі:

  • Електроколесо – безколекторний електродвигун. Потужність може змінюватись від 250 до 1000 Вт.
  • Акумулятор (відповідає за подачу струму до електродвигуна) та зарядний пристрій для нього. Напруга має відповідати напрузі електромотора. Зазвичай випускаються АКБ з параметрами 12, 24, 36 та 48 вольт.
  • Спеціальні ручки для керма, що дозволяють регулювати швидкість та гальмувати.
  • Контролер, який відповідає за роботу всього механізму.
  • Панель керування та датчик PAS.

Додатково рекомендується придбати спецсумку для зберігання акумуляторних батарей, а також різні дроти та запобіжники, необхідні для підключення. Все це ви знайдете в розділах нашого онлайн-каталогу - запчастини та аксесуари для велосипедів.

Як вибрати електронабір: 5 порад

Компоненти електронабору повинні відповідати один одному та характеристикам самого байка. Ми зібрали 5 основних правил, на які слід орієнтуватися при виборі електронабору:

  1. Мета та дальність поїздок, плани на використання педалей. Якщо планується поєднання педального та електроприводу, є сенс встановлювати менш потужне прямопривідне мотор-колесо, так само, як для пробігу в межах 30 км у міських умовах буде достатньо акумуляторної батареї з невеликою ємністю. Пересування на високій швидкості і великі відстані, вимагають встановлення більш ємної батареї або її регулярної підзарядки (як варіант, можна придбати додаткову АКБ, одну або кілька). Також буде потрібен двигун з більш високою потужністю.
  2. Електродвигун. Для спокійної їзди містом підійдуть редукторні моделі з потужністю 250-350 Вт, що дозволяють розвинути швидкість до 35 км/год. Вони прості в установці, але викликають швидке зношування передньої вилки, а також пробуксовки на складних ділянках дороги. Для швидкої їзди краще підійдуть прямі двигуни, які здатні розвивати велику швидкість по рівній трасі. Задній привід незамінний для тих, хто любить їздити в гору і мокрою трасою - він надійно фіксує положення байка. Заднє мотор-колесо складніше в установці, але забезпечує гарне зчеплення з дорогою, стійкість байка та відмінну керованість.
  3. Акумуляторні батареї зазвичай йдуть у наборі. Якщо купувати їх окремо, слід враховувати кілька моментів. АКБ потрібні літієві, ємність та вольтаж – основні характеристики, що визначають дальність пробігу. Важливо враховувати стиль їзди, тобто, витрати енергії, які залежать від особливостей місцевості, ваги райдера, швидкості і навіть погодних факторів. Оптимальний варіант – по можливості завжди мати із собою запасні акумуляторні блоки.
  4. Контролер повинен мати таку ж напругу, як у моторі та АКБ. Якщо необхідно підвищити швидкість, то можна обрати контролер та акумулятор з вольтажем більше, ніж мотор-колесо.

Заздалегідь передбачте можливі варіанти подальшого поліпшення характеристик електровелосипеда, якщо спочатку модернізацію байка ви починаєте з базового, просто набору. Щоб унеможливити несумісність комплектуючих, рекомендуємо купувати готовий комплект, в якому всі конструктивні елементи відповідають один одному.

Процес складання «ракети»

Коректна установка має на увазі рівномірний розподіл навантаження, інакше велосипедом буде складно керувати. Для збирання електровелосипеда необхідний «донор», тобто, звичайний байк, наприклад, гірський Crosser Jazz механіка 29" EF51. Для його модернізації можна обрати електровелонабір E-Crosser на 29" на 500 Вт, 36 В, 13 А/год, який включає всі необхідні елементи, що поєднуються між собою.

Особливості та послідовність установки:

  • Контролер, до якого приєднуються АКБ, кріпиться на отвори в рамі. Якщо розмір контролера вимагає більше місця, необхідно просвердлити додатковий отвір для установки полиці.
  • Мотор колесо. З колеса велосипеда «донора» потрібно перекинути камеру та покришку на мотор-колесо, яке потім встановлюється на раму велосипеда. Кріплення всіх частин провадиться болтами.
  • Електронні датчики швидкості та гальм приклеюються на ручку гальма. Спочатку ланцюг повинен бути замкнутий, тому датчик і магніт приклеюють так, щоб вони стикалися.
  • Останнім етапом встановлюються дисплей та ручка газу.

Усі електронні з'єднання у наборах мають унікальні порти, завдяки чому переплутати їх просто неможливо.


У результаті, доклавши небагато зусиль, за 16 999 грн. ви отримуєте функціональний та практичний електровелосипед, характеристики якого повністю відповідають вашому стилю їзди.

Бажаєте індивідуальний електробайк без заморочок?

Переглянули запропоновані моделі і не знайшли нічого підходящого, а морочитися покупкою та самостійною установкою електронабору не хочеться?

У нас є рішення - просто оберіть байк, що сподобався, з розділу гірські велосипеди і електронабір до нього, а все інше зроблять наші фахівці.

В результаті ви отримаєте саме ту модель, яку хотіли: і за характеристиками, і за зовнішнім виглядом. Вартість даної послуги – 700 грн (без урахування вартості велосипеда та електронабору.)

Коментарі

Відгуки покупців

Вам подобається стаття?
Поділіться своїми враженнями з іншими читачами
Написати відгук

Не знайдено дописів

Написати відгук