Електросамокат KUGOO G-1 (2*1000 Вт; 18 А/год; 52 В), чорний
На максимальну дальність поїздки при повному заряді акумулятора впливають такі фактори як: вага райдера, тип дорожнього покриття, погодні умови, градус підйому, швидкість пристрою.
Електросамокат Kugoo G1 – це потужний повнопривідний самокат нового покоління на шосейній гумі для міста з потужністю мотор-колес по 1000W кожне.
Цей апарат здатний розганятися до 65 км/год та проїжджати до 65 км на одному заряді. Завдяки повному приводу, Куго G1 відмінно тягне в гірку, а нові контролери з датчиками Холла грамотно керують мотор-колесами, не викликаючи їхнього перегріву від пікових навантажень.
Kugoo G1 від Jilong можна з упевненістю назвати еталоном самокатобудування – настільки технічно грамотно зроблені його основні вузли!
У електросамокаті Куго Г1 використані всі сучасні інженерно-технічні рішення, які дозволяють уникнути таких проблем, як люфти рульової рейки, люфти підвіски. Усі різьбові з'єднання із заводу посаджені на фіксатор різьби. Вам не доведеться щотижня підкручувати болти. Всі рухомі елементи забезпечені надійними підшипниками ковзання та кочення закритого типу.
Завдяки просунутим синусним контролерам з датчиками Холла, у Koogo G1 впевнений динамічний розгін без ривків та пробуксувань. Моторколеса не перегріваються і дуже тихі, т.як напруга подається плавно, без стрибків. Заряд батареї витрачається дуже економно. Здавалося б, батарея лише 18,2 Ah, а вистачає її на 65 км пробігу. Такі контролери значно продовжують термін експлуатації і батареї, і мотор-колес.
Kugo G1 обладнаний надкомфортною маятниковою підвіскою на двох пружинних амортизаторах, жорсткість яких можна регулювати. Підвіска дуже енергоємна, відмінно справляється з усіма недоліками дорожнього покриття. За бажанням, замість стокових, ви можете встановити будь-які інші амортизатори, хоч масляні. Високий кліренс – цілих 18 см!



Відгуків не знайдено
Поділіться своїми думками з іншими клієнтами
