Чи можу я обміняти товар або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживачів. Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром. У випадку, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, то Продавець проводить обмін товару. Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності укладання/акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

ДЕ І ЯК МОЖНА ЗРОБИТИ ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?

Обміняти або повернути товар можна надіславши «Новою Поштою». Надсилання товару здійснюється за рахунок покупця. Подробиці пересилання уточнюйте, написавши нам на електронну пошту info@crosser.ua Умови обміну або повернення товару вказані вище.

КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ З ПИТАНЬ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ?

У випадку, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до продавця, у якого ви придбали товар або до сервісного центру, контактні дані якого ви можете знайти у гарантійному талоні або написавши нам на електронну пошту info@crosser.ua  

ГАРАНТІЇ НА ЦЕЙ ТОВАР?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 14 днів до 12 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником або продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон продавця.

СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР НЕ МОЖЕ ВІДРЕМОНТУВАТИ МІЙ ТОВАР У ГАРАНТІЙНИЙ ПЕРІОД

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника в товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар із повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка...);
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою у тому, що товар має «істотний недолік».

В ЯКИХ ВИПАДКАХ ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті при:

  • порушенні цільності гарантійних пломб;
  • наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого відкриття, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • якщо серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерто або пошкоджено та не можуть бути встановлено;
  • якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, комах чи дією екстремальних температур. 

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюється на товари при:

  • випадковому ушкодженні (дефекти заподіяні клієнтом);
  • ушкодженні внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодженнях, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодженнях, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • пошкодженням або ненормальним функціонуванням виробу, спричиненим збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення та інших зовнішніх факторів;
  • пошкодженнях, спричинених дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодженнях, спричинених використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природньому зношуванні елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
  • пошкодженнях або ненормальному функціонуванню товару, спричинених завантаженими програмами;
  • пошкодженнях або ненормальному функціонуванню виробу, спричинених використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
  • наявності на виробі ознак ремонту неуповноваженими особами. 

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
  • на програмні продукти, які не постачаються разом із виробом;
  • на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.

ЗА ПИТАННЯМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ПИШІТЬ НАМ info@crosser.ua

Трюковые самокаты НГ См. всё
Трюковый самокат НГ См. всё
В наявності
1499 грн. 999 грн.
ПегиЗ пегами
В наявності
3599 грн. 2699 грн.
В наявності
1999 грн. 1299 грн.
ПегиБез пег
Подростковые велосипеды НГ См. всё
Подростковый велосипед НГ См. всё
В наявності
7299 грн. 6699 грн.
В наявності
5499 грн. 4499 грн.
Велосипеды 26" НГ См. всё
Велосипед 26" НГ См. всё
Фэтбайки НГ См. всё
Фэтбайк НГ См. всё