Гарантія, сервісне обслуговування та повернення

Для сервісних звернень:

info.project.all@gmail.com

+380683519407


УВАГА!
Обмін та повернення товару регламентується Законом України "Про захист прав споживачів", згідно з яким покупець має право повернути товар продавцю протягом 14 днів з дня покупки. Заміна товару неналежної якості проводиться у разі виявлення суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару.

Покупець має право повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримано наступних умов повернення товару:

  • товар не відноситься до товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
  • товар не використовувався, повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки (відкрита упаковка не вважається пошкодженням товарного вигляду);
  • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
  • є в наявності розрахунковий документ та гарантійний талон;
  • а також за наявності акта з круглою печаткою, авторизованого виробником Сервісного Центру з фіксацією факту про наявність «істотного недоліку» у придбаного товару.

Продавець має право відмовити у поверненні, якщо не дотримано цих умов.

УВАГА - товар не підлягає гарантійному обслуговуванню за умови:

  • порушення користувачем правил експлуатації виробу;
  • відсутності або пошкодження фірмових стікерів та пломб;
  • наявності механічних ушкоджень (сколів, тріщин, вм'ятини, подряпини), і навіть дефектів складових частин виробу;
  • відсутності сполучних гвинтів, частин та вузлів виробу; пошкодження електричних контактів, з'єднань, роз'ємів;
  • відсутність або пошкодження на виробі заводських маркувань (назви моделі, серійного номера, номера партії тощо);
  • за наявності термічного пошкодження виробу чи його складових частин;
  • несанкціонованої модифікації виробу;
  • спробі ремонту чи розкриття виробу самостійно чи третіми особами.

Як ми діємо у разі несправності товарів категорії екоенергії:

1. Якщо виникли проблеми з пристроєм, ви залишаєте заявку на пошту info.project.all@gmail.com, в якій вказуєте номер замовлення, ПІБ замовника, дату отримання, модель пристрою та опис несправності.
2. Адміністратор фіксує ваше звернення та надає вам усі дані для постачання техніки на ремонт: який комплект необхідно передати та які способи відправлення. Уточнюємо наявність заводського пакування в задовільному стані, чи збереглися всі вкладки та документи, які були надіслані з товаром. Менеджер у відповідь на ваш лист надає адресу для відправки.
3. Гарантійний випадок: до 14 днів після придбання ви можете обрати такі варіанти: заміна товару/повернення коштів/гарантійний ремонт. Доставка товару до 14 днів за рахунок нашого магазину.
4. Не гарантійний випадок: коли обладнання опиниться в руках наших інженерів, вони проведуть діагностику та погодять з вами терміни, вартість та інші деталі ремонту товару, що не підлягає гарантії. Якщо умови вас влаштовують, потім проходить ремонт та етап тестування. Після цього ви вносите оплату за ремонт, і ми повертаємо справне обладнання вам.
5. Популярні питання:

Як швидко я отримаю пристрій назад при гарантійному ремонті?
Кожен випадок ремонту індивідуальний. Терміни ремонту залежать від наступних параметрів: наявності запчастин, складності ремонту, завантаження нашого сервісного центру та вашої швидкої відповіді чи погодження.
Як скоро я отримаю заміну товару?
У період 5 робочих днів наш магазин Ecodrive замінить Вам товар на новий.
Як швидко повернуться гроші за бракований товар?
Після повернення товару та його належного огляду, у період до 3-х днів наш магазин поверне гроші.

Як ми здійснюємо післяпродажне обслуговування товару категорії електротранспорту:

ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН

  • Гарантійний термін виробу становить 6 місяців, цей термін не поширюється на акумулятор та витратні частини.
  • Шини та камери є витратними частинами, тому гарантійний термін складає 1 місяць.
  • Гарантійний термін акумулятора становить 3 місяці.

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ ПІСЛЯ ПОКУПКИ

Відповідно до ст. 9 Закону " Про захист прав споживачів " споживач вправі обміняти товар належної якості протягом 14 днів, крім дня купівлі.

Зверніть увагу! Обміну чи поверненню підлягає тільки новий товар, який був в експлуатації і немає слідів використання, саме: подряпин, потертостей, забруднень та інших ушкоджень, які створюють нетоварний вид. Також повинні зберігатися товарний чек, упаковка та повна комплектація.

ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Можливі причини відмови у безкоштовному гарантійному обслуговуванні:

  • відсутність товарного чека, унікального гарантійного талону, заводського пакування;
  • серійний номер продукту змінено, відсутній або не може бути ідентифікований.

Гарантія на товар не поширюється у випадках:

  • пошкоджень, спричинених використанням товару не за призначенням чи порушенням правил експлуатації;
  • несанкціонованого ремонту чи втручання у внутрішній устрій електротранспорту;
    при механічному пошкодженні пристрою;
  • пошкоджень, що виникли внаслідок неправильного використання: порушення температурного режиму під час експлуатації, при попаданні у пристрій вологи/води, а також сторонніх предметів;
  • пошкоджень, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі.
Приналежність до ремонту остаточно визначається сервісним центром лише після огляду та діагностики пристрою.

Правила відправлення електротранспорту до СЦ:

  • Самокат повинен бути чистим і упакованим у заводську коробку.
  • Дотримано повну комплектацію (комплектація вказана в посібнику користувача).
  • Заповнений гарантійний талон із підписом.
  • Копія товарного чека або інший документ, що підтверджує придбання електротранспорту.
  • Обов'язково наявність серійного номера на заводській упаковці та електротранспорті.
  • Усередину коробки покладіть лист із описом проблеми.

Умови доставки:

  • якщо в 14-денний термін пристрій зламався, відправка до сервісного центру та ремонту здійснюється за рахунок компанії;
  • якщо пристрій зламався на 15 день, доставка в сервісний центр за рахунок клієнта.

У разі не гарантійного випадку:

  • магазин надає адреси сервісних центрів партнерів містами: Київ, Одеса, Львів;
  • магазин надає знижку на запасні частини, які є на сайті 25%.
Недотримання правил відправлення електротранспорту на СЦ може спричинити відмову у наданні гарантійного ремонту та безкоштовної логістики.

 

Форма для звернення:

Коментарі

Відгуки покупців

1 з 5
5 зірка
0
4 зірок
0
3 зірок
0
2 зірок
0
Хочете поділитися своїми враженнями?
Ми будемо вдячні, якщо ви залишите відгук, він може бути корисний іншим користувачам нашого сайту
Написати відгук
Most critical
Михайло
20.10.2022
Халатність
Переваги
Відсутні, тільки негатив
Недоліки
Самокат признака ні яких не подає.
Коментар
2 тижні неможливо достукатись, писав телефонував, всім до одного місця. Самокату 2 місяці близько 500км, після поїздки вимкнув все норм, ...
Сортувати за:
З фото
Михайло
Михайло
20.10.2022
Халатність
Переваги
Відсутні, тільки негатив
Недоліки
Самокат признака ні яких не подає.
Коментар
2 тижні неможливо достукатись, писав телефонував, всім до одного місця. Самокату 2 місяці близько 500км, після поїздки вимкнув все норм, ...
Чи був цей огляд корисним?
0 0
Написати відгук